طب سوزنی و لاغری | طب سنتی | لاغری | مزایای طب سنتی | کلینیک مهر

سرطان شناسی یا انکولوژی
آذر ۱۰, ۱۳۹۷

طب سوزنی و لاغری

امروز درباره طب سوزنی و لاغری مطلب داریم.

اصولا با شنیدن نام طب سوزنی، حسی خوب به افراد دست خواهد داد. نوعی شیوۀ درمان باستانی مربوط به مردمان شرق آسیا که توسط آن بسیاری از دردها و بیماری ها درمان می شود. رابطۀ طب سوزنی و لاغری نیز بسیار مهم و به شدت موثر و کارساز خواهد بود.

طب سوزنی و لاغری

یکسری از افراد، چاقی های گسترده در سراسر اندام های بدن مثل دست و پا ، شکم و… دارند و بعضی افراد چاقی در بعضی اندامها دیگر. همیشه هم قرار نیست درمان بسیاری از معضلات مانند همین چاقی و اضافه وزن، فقط با شیوه های تکراری مانند رژیم گرفتن، استفاده از دستگاه های لاغری موضعی و ماساژورهای برقی و…. انجام گردد، گاهی لازم است از رموز و فنون قدیمی و بسیار معتبری مانند طب سوزنی استفاده شود تا رابطۀ طب سوزنی و لاغری در کنار هم نهایتا به درمان عارضۀ چاقی بیانجامد. ما این کار را به خوبی انجام خواهیم داد.

مثلا شخصی باسن چاق و ران لاغر دارد که این موضوع، عدم تقارن در پوشش و لباس هم ایجاد می کند و به شدت می تواند حتی در میزان اعتماد به نفس فرد و حتی روابط اجتماعی او تاثیر منفی داشته باشد. در چنین شرایطی بهترین گزینه استفاده از طب سوزنی و لاغری به صورت کاملا اصولی و کنترل شده است.

بعضی افراد نیز زمینه چاقی ارثی و بعضی زمینه چاقی بوسیله خوردن و ریزه خواری دارند و بعضی هم چاقی به دلیل عدم تحرک و رعایت Life Stile دارند و حتی بعضی ها چاقی به دلیل بروز بیماریهایی مثل کم کاری تیروئید دارند.

در این روش درمانی براساس دسته بندی نوع چاقی و منطقه آن، برنامه ها و روش طب سوزنی خاص را اجرا می کنیم که هم کاملا و با درصد بسیار بالایی موثر است و هم درد و رنج و پیگیری های بسیار کمتری نسبت به سایر روش های درمانی نیاز خواهد داشت.

طب سوزنی مجموعه ای از اقداماتی است که توسط Needle یا سوزن به جهت هدف درمانی انجام شده و پزشک و بیمار را برای درمانی فوری و ایمن یاری می کند.

چینی ها معتقدند علت بیماریها، چین و چروک های پوست، چاقی، درد، و… کاهش انرژی در بدن انسان است به همین دلیل خطوطی در بدن که به صورت قراردادی می باشد را در نظر می گیرند و با انجام طب سوزنی و سنتی انرژی کاسته شده در آن ناحیه را افزایش داده و آن را به جریان می اندازند.

این انرژی مدیریت بدن تحت کنترل ذهن و نام افزار ذهنی می باشد.

در این مجموعۀ درمانی بر آن هستیم تا جهت رفاه حال مراجعین محترم کارهای طب سوزنی پوست و درد و جلوگیری از ریزش مو و رشد آن و لاغری و… را انجام داده تا شاهد درمان مشکلات بدون استفاده از داروها و مکمل های شیمیایی باشیم که گاهی عوارض آنها بسیار بیشتر از مزایاست. با ارائۀ این شیوۀ درمانی سعی می کنیم مانند کشورهای آسیای جنوب شرقی عمری طولانی بدون مصرف دارو و درد داشته باشیم.

در این نوع از درمانِ بسیار جالب و صد البته دوست داشتنی که بسیار کم دردسر بوده و به سرعت نیز پاسخگوست، با استفاده از ابزاری بسیار ساده که همان سوزن های بسیار باریک و دراز هستند، گره ها و نقاط حساس و اعصابی که نقاط انرژی و تمرکزی بدن هستند توسط پزشک متخصص و متبحر، به نوعی مورد حمله قرار گرفته و با افزایش انرژی بدن در این نقاط که البته سراسر بدن را شامل می شود بیماری و معضل را درمان می کنیم.

دقت در درمان صحیح توسط طب سوزنی، معضلات و بیماری هایی مانند مشکلات پوستی، دردهای مفصلی و… را به خوبی درمان و رفع کرد، دقیقا مانند تاثیر طب سوزنی و لاغری که تاثیرش بر یکدیگر غیرقابل انکار است.