عمل جراحی لوزه با لیزر | جراحی لوزه | جراحی حلق | لوزه سوم | کلینیک مهر

لوزه سوم
اسفند ۲۰, ۱۳۹۶

عمل جراحی لوزه با لیزر

عمل جراحی لوزه با لیزر : جراحی لوزه سوم هنگامی الزام پیدا می کند که عفونت های لوزوی باعث ایجاد عفونت های سینوسی و گوشی شود. عفونت بیش از حد لوزه ها و لوزه سوم به گوش فشار می آورد، جریان هوای طبیعی گوش را دچار مشکل می کند، در برخی موارد حتی باعث از دست دادن شنوایی بیمار نیز می گردد، به همین دلیل افرادی که به صورت مداوم دچار عفونت لوزه ها و در نهایت گوش می شوند، لازم است جراحی لوزه سوم را انجام و سپس گوش خود را شستشو دهند.

عمل جراحی لوزه با لیزر

از آنجایی که در این جراحی، لوزه سوم را نیز می توان خارج کرد، اگر با اختلالات لوزوی همراه هستید، می توانید با پزشک خود مشورت کنید و طی همین جراحی لوزه هایتان را نیز جراحی کنید.

بزرگی لوزه‌ها یا لوزه‌ سوم می تواند علت اصلی در خروپف کودکان و بزرگسالان باشد. با وجود این که بزرگی لوزه ‌ها یا لوز‌ه‌ سوم در اغلب کودکان خرد سال مشاهده می ‌شود، اما فقط بخش محدودی از این کودکان به مشکل خروپف مبتلا می باشند.

در جراحی لوزه سوم با لیزر چه کاری انجام می شود؟

این عمل در اتاق مخصوص و با بیهوشی عمومی توسط تیم پزشکی مکمل از دکتر بیهوشی، جراح ، دارو شناس انجام می شود. لازم به ذکر است که این جراحی حدود ۲۰ دقیقه به طول می انجامد.

در جراحی لوزه سوم توسط لیزر پزشک از طریق دهان می تواند به لوزها دسترسی پیدا کند و نیازی به برش بر روی پوست ندارد.

با ایجاد چند بریدگی لوزه ها و دیگر بافت ها از دهان خارج شده و در نهایت رگ های خونی منطقه ی مورد نظر با لیزر سوزانده می شوند. بعد از برداشتن بافت هاى لنفاوى حلق و بینی بیمار در اتاق ریکاوری منتقل می شود.

اگر از ناحیه گلو دچار مشکل هستید و احساس می کنید این مشکل از ناحیه لوزه هایتان می باشد می توانید به کلینیک مهر مراجعه کنید، با معاینات یکی از متخصصین در این زمینه متوجه می شوید که این عارضه از لوزه هایتان است یا خیر. در صورت نیاز متخصص به شما عزیزان پیشنهاد جراحی لوزه را می دهد. برای انجام این جراحی نگران نباشید زیرا کلینیک مهر جراحان و متخصصان با تجربه ای دارد.

رادیولوژی – فیزیوتراپی – آزمایشگاه – چشم پزشکی