ماموپلاستی کاهنده | ماموپلاستی | جراحی سینه | جراحی ماموپلاستی | کلینیک مهر

درد های مفاصل و عضلات
دی ۱۰, ۱۳۹۶

ماموپلاستی کاهنده

سینه ها علاوه بر این که صفات زنانه به خانم ها می دهند، اعتماد به نفس و نیز روحیه آن ها تقویت می کنند. لازم به ذکر است که این اعضا که عموما از بافت چربی تشکیل شده ‌اند همیشه موجب رضایت خانم ‌ها نمی باشند. این روز ها بزرگ کردن سینه‌ ها یکی از اعمال جراحی نسبتا شایع می باشد، اما برخی از خانم ‌ها اندازه پستان‌ هایشان بزرگ است که این عاملی ناراحت ‌کننده برای آن ها می باشد که برخی مواقع ممکن است موجب ایجاد سرطان سینه در خانم ها شود، به همین دلیل این دسته از افراد که سینه هایی بزرگ دارند لازم است از جراحی کوچک کردن سینه یا به عبارت دیگر ماموپلاستی کاهنده استفاده کنند.

ماموپلاستی کاهنده چیست ؟

به عمل کاهش اندازه و شکل دادن به پستان‌ها ، ماموپلاستی کاهنده می گویند که یک عمل جراحی پلاستیک بسیار شایع می باشد. خانم ها با سینه‌ های خیلی بزرگ علاوه بر نارضایتی از اندازه و شکل پستان‌ هایشان، امکان دارد به مشکلات جسمی هم دچار شوند، برخی از این مشکل ها شامل: درد گردن و پشت، تحریک‌ و التهاب پوست زیر سینه، ناراحتی حین ورزش کردن و … می باشد.

بزرگی پستان‌ها تاثیر منفی قابل‌ توجهی در اعتماد به نفس و همچنین در مشارکت خانم ها در فعالیت‌های اجتماعی ورزشی دارد. بزرگی سینه ‌ها معمولا در خانم‌ ها پس از زایمان به وجود می آید اما در دختران مجرد به دلیل بیماری یا زمینه ارثی مشاهده می‌شود. طی این جراحی، قسمتی از بافت چربی و بافت غده‌ای پستان و پوست برداشته می شود، سینه ‌ها ظاهری سفت ‌تر، کوچک ‌تر و همچنین گرد تر پیدا می ‌کنند.

این جراحی علاوه بر کاهش اندازه و حجم سینه‌ ها، موجب اصلاح شکل و افتادگی پستان‌ها نیز می شود. این عمل هم در خانم ها و هم در آقایانی که سینه های بزرگی دارند که در اصطلاح به آن ها ژنیکوماستی می گویند کاربرد دارد.

بهترین کاندیدهای ماموپلاستی کاهنده

• خانم هایی که پستان هایشان نسب به بدنشان بزرگ تر است.
  • خانم هایی که در پشت، گردن یا شانه‌ ها به علت وزن زیاد پستان ها درد دارند.
  • خانم هایی که اندازه پستان هایشان با یکدیگر متفاوت است.
  • خانم هایی که دارای التهاب و عفونت پوست می باشند.
  • خانم هایی که زیر سینه‌ هایشان چین وجود دارد.
  • خانم هایی که به دلیل بزرگی سینه در انجام فعالیت های ورزشی محدود شده اند.

رادیولوژی – فیزیوتراپی – آزمایشگاه – جراحی بینی