ماموپلاستی | جراحی سینه | جراحی کوچک کردن سینه | کوچک کردن سینه |کلینیک مهر

ابدومینوپلاستی
دی ۶, ۱۳۹۶

ماموپلاستی

ماموپلاستی : در حالی که عده ای از خانم ها تصور می کنند که سینه‌ های بزرگ یک موهبت است، عده ای دیگر از خانم ها که سینه های بزرگی دارند از وجود آن ها ناراحت هستند. برخی از افراد سینه های شان با بدن شان تناسب ندارند به همین دلیل دچار کمر درد، گردن درد، درد شانه، تحریک شدن پوست و … می شوند.

دلایل‌ جراحی کوچک کردن سینه

جراحی کوچک کردن سینه که در اصطلاح به آن ماموپلاستی می‌گویند دلایل زیادی دارد که شامل ؛

• داشتن احساس راحتی ، دلیل این امر این است که سینه‌ های بزرگ، سنگین است و مشکلاتی برای فرد ایجاد می کنند.
  • رفع فرورفتگی شانه ‌ها و کمر درد، سینه ‌های بزرگ موجب کشش دائمی بندهای سوتین شده که این امر موجب می شود فرورفتگی‌ دردناکی در شانه‌های فرد ایجاد شود. با انجام جراحی ماموپلاستی می توان این مشکلات را برطرف کرد. فعالیت‌های ورزشی، سینه‌ های بزرگ و سنگین معمولا موجب محدودیت خانم ها می شوند و آنها را از شرکت در ورزش و فعالیت‌های دیگر دور می کنند.
  • رفع خجالت و کمرویی، اگر سینه‌ های یک خانم، با قد و وزن او متناسب نباشد، می‌تواند موجب شرم و کمرویی او شود. این موضوع بیشتر در نوجوانان و خانم های جوان صدق می کند.

جراحی کوچک‌کردن سینه برای افراد زیز مناسب است

برای خانم هایی که سینه های بزرگ و سنگین دارند، ماموپلاستی می تواند یک راه ایمن و مؤثر جهت کاهش اندازه سینه‌ هایشان باشد. این جراحی به بهبود تناسب بدن و رفع درد جسمی و ناراحتی، فرورفتگی شانه‌ها، تحریک پوست و حالت نامناسب بدن کمک می کند.

کاندیدای عمل جراحی کوچک کردن سینه شامل:

• خانم هایی که سینه ‌های آن‌ها نسبت به ساختار بدن شان بیش از اندازه بزرگ باشد.
  • خانم هایی که سینه‌ هایشان سنگین و پاندولی است و نوک سینه‌ هایشان و هاله‌ آن ها به سمت پایین باشد.
  • خانم هایی که یکی از سینه ‌‌هایشان بسیار بزرگتر از دیگری باشد.
  • خانم هایی که درد کمر، گردن یا شانه دارند که این ها ناشی از وزن سینه ‌ها می باشند.
  • خانم هایی که در زیر پوست سینه های شان التهاب وجود دارد.
  • خانم هایی که دچار فرورفتگی در شانه‌ها شده اند که ناشی از سفت بودن بندهای سوتین شان می باشد.

رادیولوژی – فیزیوتراپی – آزمایشگاه – جراحی بینی